Pages


Untuk resolusi yang besar, sila tekan butang "CTRL" dan "+" . Manakala untuk resolusi yang kecil, sila tekan "CTRL" dan "-" . Harap maklum.

Sunday, December 13, 2009

Ending of Semester Break...Get ready for New and Last Semester.


Pagi ni dapat mencelah seketika dan dpat membuat coretan. Rasanya coretan kali ini nak ditujukan pada member-member classmate yang hampir semuanya dah balik semula ke universiti setelah hampir sebulan cuti. Mengikut kalendar universiti, hari ini bermulanya kuliah mengikut jadual yang telah ditetapkan. Harap-harap kalian semua sudah mempunyai jadual sendiri...Hehe...atau boleh lihat dan download disini..



Ini merupakan semester akhir kalian di UTM. Selamat menempuh dengan jayanya. Tiada apa yang perlu ditakutkan, jangan risau. Apa-apa pun, selamat menghadiri kuliah dan jangan ponteng-ponteng. Itulah rahsia kejayaan yang sebenarnya..hehe..Maklumlah dah jadi senior dan yang paling utama adalah tahun akhir. Itu menjadi satu kebanggaan kerana kalian hampir mencapai satu daripada bermaca-macam puncak kejayaan.

Begitu juga buat semua junior-junior kos yang mungkin awal-awal pagi dah menunggu bas atau menaiki kenderaan sendiri ke kuliah. Moga segala usaha dan susah payah anda semua dibalas dengan kejayaan yang berganda.

0 comments:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...