Pages


Untuk resolusi yang besar, sila tekan butang "CTRL" dan "+" . Manakala untuk resolusi yang kecil, sila tekan "CTRL" dan "-" . Harap maklum.

Friday, July 10, 2009

Hari Ini @ Putrajaya

Assalamualaikum....

Lame menyepikan,`agak sibuk sdikit kerna ada tanggungjawab yang harus dilaksanakan. Barulah dinamakan Mahasiswa tunjang negara. Laksanakan tugasan tanpa menunggu arahan (hehehehe). Semalam bersama rakan seperjuangan seharian di Universiti Malaya, menjalankan sedikit kajian terhadap beberapa disertasi-disertasi lepas sebagai pelengkap kepada Projek Sarjana Muda yang sedang dijalankan.

Masa yang ada selama seharian semalam bagaikan telur dihujung tanduk. Begitu singkat sehingga dirasakan seperti beberapa minit sahaja. Tidak sempat untuk menunggu sehingga berjanggut. Hari ini merancang untuk ke Universiti Kebangsaan Malaysia. Perancangan yang sama seperti mana di Universiti Malaya. Dijadualkan sehingga petang berada di UKM sebelum bertolak ke Port Dickson untuk menikmati keindahan suasana pantai dan bermandi-manda.

Untuk erancangan esok hari belum dapat diputuskan, kerana mesyuarat belum dijalankan atas sebab rakan-rakan mesyuarat semuanya syahid di tengah jalan akibat diserang kepenatan.

Syukran..

0 comments:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...